PPC a SEO, mocná kombinace

Chtěli byste úspěšně investovat do internetového marketingu, aby to mělo co největší přínos pro váš web? Pak je potřeba se rozhodovat chytře. Existuje mnoho možností propagace, ne každá je z dlouhodobého hlediska optimální a existují propagace, které jsou trefou do černého. Nejlepší možnosti propagace jsou dvě, SEO a PPC. Pro kterou z nich je dobré se rozhodnout? Opravdu si nemusíte vybírat, nejlepší možností je totiž zvolit obě. Každá z propagací funguje trochu jinak, ale každá z nich má své přednosti i zápory, dohromady se však doplňují a zajistí vám stoprocentní úspěch.

PPC

Co je to PPC reklama? Jde o druh reklamy, která se zobrazuje v obsahu i vyhledávání, můžete u ní regulovat rozpočet a výhodou je, že u ní platíte jen za lidi, kteří se prokliknou na vaše stránky. Může se spustit už během několika dní a můžete tak již v krátké době přinést mnoho návštěvníků na vaše stránky.

SEO

U SEO je cílem dostat vás na přední pozice vyhledávání na důležitá klíčová slova, které uživatelé hledají. Je třeba nejprve srovnat obsahovou stránku vašeho webu a následně dlouhodobě pracovat na budování zpětných odkazů na cizích webech přes důležitá klíčová slova. Efekt SEO trvá než se projeví, mohou to být i dlouhé měsíce, ale když se dostanete na potřebné pozice, máte dlouhodobou návštěvnost z organického hledání.

Jak asi tušíte, SEO PPC je dokonalá kombinace, SEO trvá než se projeví, proto je vhodné spustit i PPC, abyste měli už zpočátku návštěvnost a když SEO bude naplno pracovat, budete mít plný nápor lidí ze SEO i PPC. Ani jeden druh propagace nedoporučujeme dělat svépomocí, protože amatérský přístup může způsobit, že nebudete mít jediného návštěvníka. Vždy je vhodné spolupracovat s profesionální agenturou Ppcprofits.cz, která vám zajistí, aby pro vás měly oba druhy propagace maximální efekt.