Chtěli byste úspěšně investovat do internetového marketingu, aby to mělo co největší přínos pro váš web? Pak je potřeba se rozhodovat chytře. Existuje mnoho možností propagace, ne každá je z dlouhodobého hlediska optimální a existují propagace, které jsou trefou do černého. Nejlepší možnosti propagace jsou dvě, SEO a PPC. Pro kterou z nich je dobré se rozhodnout? Opravdu si nemusíte vybírat, nejlepší možností je totiž zvolit obě. Každá z propagací funguje trochu jinak, ale každá z nich má své přednosti i zápory, dohromady se však doplňují a zajistí vám stoprocentní úspěch.
PPC
Co je to PPC reklama? Jde o druh reklamy, která se zobrazuje v obsahu i vyhledávání, můžete u ní regulovat rozpočet a výhodou je, že u ní platíte jen za lidi, kteří se prokliknou na vaše stránky. Může se spustit už během několika dní a můžete tak již v krátké době přinést mnoho návštěvníků na vaše stránky.
SEO
U SEO je cílem dostat vás na přední pozice vyhledávání na důležitá klíčová slova, které uživatelé hledají. Je třeba nejprve srovnat obsahovou stránku vašeho webu a následně dlouhodobě pracovat na budování zpětných odkazů na cizích webech přes důležitá klíčová slova. Efekt SEO trvá než se projeví, mohou to být i dlouhé měsíce, ale když se dostanete na potřebné pozice, máte dlouhodobou návštěvnost z organického hledání.
Jak asi tušíte, SEO PPC je dokonalá kombinace, SEO trvá než se projeví, proto je vhodné spustit i PPC, abyste měli už zpočátku návštěvnost a když SEO bude naplno pracovat, budete mít plný nápor lidí ze SEO i PPC. Ani jeden druh propagace nedoporučujeme dělat svépomocí, protože amatérský přístup může způsobit, že nebudete mít jediného návštěvníka. Vždy je vhodné spolupracovat s profesionální agenturou Ppcprofits.cz, která vám zajistí, aby pro vás měly oba druhy propagace maximální efekt.