Když pro svůj byznys rozjedete webové stránky, zajisté chcete, aby se staly zdrojem zákazníků. Nic vám nebrání v tom, abyste oslovily zákazníky odkudkoliv, je však potřeba zvolit vhodný způsob propagace. Pro amatéry může být těžké se ve všech možnostech online propagace vyznat. Nemusíte být experty na marketing, ale měli byste znát, jaké možnosti se vám nabízejí. V oblasti online marketingu jsou pro vás nejdůležitější 2 způsoby propagace – SEO a PPC.
PPC reklama
PPC reklama je rychlý a účinný způsob online propagace. Co je ppc kampaň? Jde o cílenou propagaci, u které platíte za skutečné prokliky. Tato reklama se zobrazuje ve vyhledávání a v obsahu webů. Má nejrůznější podoby a spuštěná může být už do několika dnů. Snadno se u ní reguluje rozpočet i sledují výsledky. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů a ačkoliv funguje jen tehdy, když za ni platíte, je spolehlivým nástrojem pro rychlé získání cílených zákazníků.
SEO
Chtcete se věnovat seo – online? Cílem SEO je, aby byl váš web snadno k nalezení na důležitá klíčová slova. Když jste k nalezení na předních příčkách vyhledávání, budete mít pravidelnou organickou návštěvnost. Na rozdíl od PPC je SEO během na dlouhou trať a trvá, než se jeho výsledky projeví. Trpělivost však přinese své ovoce. U SEO je třeba dbát na ON page a OFF page faktory, respektive na obsah webu, který by měl být pro vyhledávače validní, a na popularitu webu, tu měří vyhledávače podle odkazového profilu. Vyplatí se obrátit na zkušenou marketingovou agenturu na ppcprofits.cz, která se postará o úpravu obsahu, aby splňoval všechny kritéria, a také o správnou strategii budování odkazů, která zajistí, abyste se postupně dostali na přední příčky ve vyhledávání.